Blog of a bonsai amateur and tree lover

...om mina bonsaier och andra träd

söndag 3 april 2011

Foggy



Yesterday was a foggy day.

I can give you an explanation for the odd picture from first of april: it was an April fools' joke. I have another blogg where I show my crochet work. I wrote about a fantastic new and quick way to crochet - which doesn't exist in reality of course - just follow the link if you want to learn how; and the link led to here... The funny thing is now I can see exactly how many people that really did it!

Det var dimmigt igår.

Kanske såg det lite underligt ut här, jag menar bilden från den första april, med en katt och en bonsai på sängen... Förklaringen är ett aprilskämt. På min andra blogg, som handlar om virkning, hade jag skrivit om ett revolutionerande snabbt sätt att virka, klicka bara på länken för att få veta hur - och så gick länken till denna bonsaisida... Det roliga är att jag kan se i statistiken precis hur många som faktiskt klickat på länken och varit in här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar